2021年6月3日木曜日

Cold Weather, Feb/2021

It's so cold these days! How do you stay warm in Winter, Z?  最近すごく寒いですね!冬にどうやって暖かく過ごしますか、Z。

One thing I do is that I always make sure to dress in layers. 私がしていることの1つは、いつも必ず重ね着をすることです。

Yeah, I wear a lot of clothing. And I often have warm food and beverages. そうですね。私も着込んで、よく温かい食べ物や飲み物を食べたり飲んだりします。

I also like to exercise to keep my body warm. I stretch every morning. 私は身体を温めるために、運動をするのも好きです。毎朝ストレッチをしていますよ。

Maybe I should do that! I like to sit in front of my heater and warm my hands. 私もそうしてみるべきかもしれませんね!わたしはヒーターの前に座って、手を温めるのが好きなんです。

I do, too. But, I have very dry hands from washing my hands often this winter. 私もですよ。でも、この冬はよく手洗いをすることで手がすごく乾燥するんです。

It's important to moisturize after washing your hands. Using hand cream helps a lot! 手を洗った後は保湿をすることが大切ですよ。ハンドクリームはすごく役に立ちますよ!

0 件のコメント:

コメントを投稿